Anasayfa Kilo Verme Magazin Bebek Kozmetik İtiraf Kadın Hastalıkları İlişki Ana Sayfam Yap Favorilerime Ekle   
 
     
  A - Z ye Diyet
  Anne Çocuk
  Aşk Hakkında
  Bebek Sağlığı
  Beslenme
  Cinsellik
  Evlilik
  Güzellik
  Sex & İlişki
  Kariyer
  Magazin
  Makyaj
  Ev  Dekor
  Moda & Stil
  Kadın & Spor
  Pratik Bilgiler
  Saç Bakımı
  Kadın Sağlık
  Yaşam
  Yemek Tarifleri


 

 



 
  
  Astroloji
  Günlük Burçlar
  Rüya Tabirleri
  Güzel Sözler
  Hikayeler
  İtiraf Edin !
  Sohbet
  Arkadaşlık
  Kişilik Testleri
  Sinema
 


 
Burç Yorumları

MaxiKadin.Com - C-ViTAMiNi-KANSERi-oNLuYOR-AMA... haberi oku, Magazin , Gündem | 2007-04-09
   

C-ViTAMiNi-KANSERi-oNLuYOR-AMA... C-ViTAMiNi-KANSERi-oNLuYOR-AMA...

Yağın, C vitamininin kanseri önleyen özelliklerini midede etkisiz hale getirebileceği ortaya çıktı. İngiliz araştırmacılar, C vitamininin, besinler ve salyanın mide asidiyle karışmasıyla ortaya çıkan, kansere yol açan potansiyel bileşikleri ortadan kaldırdığını, ancak bu karışıma yağ eklendiğinde, vitaminin tehlikeli bileşikleri güvenli hale getirme özelliğinin geçersiz kaldığını bildirdi.

5/5   Toplam : 1

5 4 3 2 1   

Glasgow Üniversitesinde görevli bilim adamlarının laboratuvar ortamında yaptığı araştırmanın sonuçlarının, belli başlı mide kanserleriyle beslenme biçimi arasındaki bağlantıları göstereceği belirtildi.



Bilim adamları, tükürükte bulunan ve nitrattan gelen nitröz asidi tuzunun mide kanserini tetikleyebileceğinin sanıldığını kaydetti. Uzmanlar, nitröz asidi tuzunun, midenin asitli ortamına girdiğinde, midedeki diğer kimyasalları kansere yol açan etkenler haline getirebileceğine dikkati çekti. C vitamini gibi antioksidanların ise bu oluşumu engellediği, ancak yağın devreye girmesiyle bu özelliğini yitirdiği belirtildi.




Ana Sayfa | Diyet | Magazin Bize Ulaşın | Reklam

Copyright © 2007 - 2008 by MaxiKadin.Com | Her Hakkı Saklıdır.